Karkkilan eläkeläiset järjestivät taas hienon retken Vuotinaisten leirikeskukseen. Syötiin hyvää kanakeittoa ja nautittiin kahvista sekä hyvistä kakuista. Lettuja ja grillimakkaraakin oli saatavana. Sauna lämpimänä ja uimaankin uskaltauduttiin. Kävelyfutista, virkkausviesti, luontopolku, joogaa, jumppaa. Kaikille jotakin:)