Saatiin viimeiseen asti jännittää miten kesän avajaiset Buldersissa onnistuu. Sää oli mitä mainioin, Vantaan kaupunki viime tingassa sai sähköt ja veden toimimaan. Avajaispäivän aamuna tuli mökkiin huonekaluja ja nurmikin leikattiin. Onneksi aita suojeli ketään putoamasta mökin vieressä olevalle madalletulle alueelle. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Oli ehdottomasti hyvät avajaiset. Kiitos kaikille!!